Dag 6

20 juni 2018 - Torsby V, Zweden

Na stormachtige en zeer koude nacht zijn wij beide een beetje brak van bed gekomen.

Ook de krijsende roofvogels zorgden er voor dat we niet veel slaap hebben gehad.

Het weer voor vandaag en morgen zag er zeer slecht uit en we hebben besloten om ons niet weer helemaal te laten nat regenen.

We hebben daarom de camping beheerder gebeld en gevraagd of onze bepakking in de hut mocht staan, dit was ook weer geen probleem alle medewerking hier.

De campingbeheerder is om 8:00 langsgekomen om de sleutel te brengen dus wij zijn zonder bagage op pad geweest, dan merk je pas hoe lekker licht de motor rijd.

We hebben allerlei bospaden opgezocht en de gehele dag het bos (bergen) gereden.

Gistermiddag zijn we langs een verlaten huis gereden waar wij vandaag nog even langsreden om foto’s te maken.

Natuurlijk konden wij het niet laten om even binnen te kijken, zie de foto’s onvoorstelbaar dat het huis al vanaf 1956 leegstaat en vol met oude spullen ligt.

Zelf in de schuur naast de woning staat nog vol met oude landbouw werktuigen

Tijdens de rit naar de top van de berg nog wel eland poot afdrukken gevonden maar helaas geen eland kunnen spotten.

Zo het nu lijkt regent het morgen de gehele dag en moeten we maar even bekijken wat we gaan doen, nat regenen is geen optie

Bekijk de foto’s om indruk te krijgen van de omgeving.

Groeten uit Zweden.

1. Richard:
    Prachtig weer mannen.
  2. Rowan:
    20 juni 2018
    Ziet er goed uit. Volgende keer ga ik ook mee.
  3. Jan:
    Mooie plaatjes jongens
  4. Bart:
    20 juni 2018
    Wat maken jullie er een geweldige tocht van,geweldig👍👍
  5. Anita:
    20 juni 2018
    Mooie foto’s! Jammer van die regen maar wel een belevenis. Hopelijk is deze nacht beter dan gister😊
  6. Else Maria:
    20 juni 2018
    Daar kan je mooie urban foto's maken! Schitterend. Komende dagen wordt het hier fris hopelijk voor jullie nog wat droge dagen.
  7. Yvonne:
    20 juni 2018
    Wat zitten jullie in een prachtige rustgevende omgeving. En dat oude huis, machtig mooi.
  8. Lieuwe:
    21 juni 2018
    Ik sjoch wol , jim genietsje noch steeds. Halde sa. Moast dy hast al ien kear schere Erwin. Genietsje en tot moarn