Dag 3

21 juni 2021 - Asti, Italië

Dag 3 begon vanuit het hotel. Het hotel was zijn glorie jaren ver voorbij. Het merendeel van hotel was afgesloten en we kregen het ontbijt voorgeschoteld in de lobby. Na een karig hapje op de motor vertrokken naar de volgende berg. Weer zeer uitdagend, zeker de afdaling die we niet in omgekeerde richting hadden kunnen rijden. Door de regen was het erg glad geworden en glibberden we door de modder naar beneden. Op het einde van de track moesten we met halsbrekende toeren om de slagboom manoeuvreren. Daarna hebben we diverse keren een schuilplaats moeten zoeken tegen de heftige regen. Na het bestuderen van de weersverwachting hebben we besloten verder naar het zuiden te rijden. Door de warmte in het zuiden was er slecht weer voorspeld in noorden voor de rest van de week. Tijdens een van onze schuil momenten werden we door aardige dame uitgenodigd voor een bakje echte Italiaanse koffie, heerlijk. We rijden naar de Middellandse Zee en pakken vanaf daar de zuidelijke tet route op en rijden vanaf daar terug via het westen naar het startpunt.

20210621_105739IMG_20210621_105754518_HDRIMG_20210621_123514855_HDR

1. W.E. De Wit: