Dag 5

19 juni 2018 - Torsby V, Zweden

Vanmorgen zowaar een beetje uitgeslapen, even douchen inpakken en weer op pad. Gelukkig een zonnige een warme dag. We zijn vanaf de camping naar de TET gereden om de laatste 50 km van het parcour af te maken. Een mooie rit over voornamelijk gravelpaden. Halverwege moesten we vanwege wegwerkzaamheden even zoeken om een alternatieve route. Maar dat slaagde ook.
Deze TET eindigde bij de Noorse grens waar er uiteraard even een foto gemaakt moest worden.
Vervolgens op eigen houtje door Noorwegen doorgereden op verschillende off road paden. De Nooren lijken het financieel wat beter te doen aangezien de huizen er hier heel wat beter uitzien. Via de grens naar het noorden gereden en daarna weer terug naar Zweden waar we een plekje hebben opgezocht op een onbemande camping. Groeten van ons en tot morgen.

1. Leo Mennema:
    19 juni 2018
    Zo te zien houden de brommers het prima.
    Weer een mooie rit achter de rug!!
    En wat is dat toch fantastisch dat je zoveel onverhard kunt rijden daar... (ik wil ook!!!)
    SU6 mannen!!!
  2. Richard:
    19 juni 2018
    Prachtig. Wel wat blijer kijken op de foto's mag ook hoor.
  3. Erwin:
    19 juni 2018
    We hadden last van de zon ;)
  4. Lieuwe:
    19 juni 2018
    Ik wol lekker sa no en dan ien wat restige dei. Kin jim efkes bykomme. Mar t’bliuwt wol spannend. Succes en sjoch moarn wer nei jim ferslach út.
  5. Andre:
    20 juni 2018
    Man man man, wat een mooi avontuur. Genieten denk aan de wijze woorden van clown Bassie wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
  6. J. m.:
    20 juni 2018
    De Zweeds balletjes van IKEA?