TET 2021 Italië

19 juni 2021 - Bussoleno, Italië

We zijn weer onderweg. Deze keer rijden we de TET Italië. Met de motoren op de kar gistermorgen vroeg vertrokken. Met een negatieve pcr test op zak vol waren wij verwachting aan het wachten op de controles bij de grensovergangen. Echter hebben we geen flikken, gendarmes of carabinieri onderweg getroffen. De eerste nacht hebben we een hotel gepakt waar we ook de auto en kar konden achterlaten. Vanmorgen, na een prima nacht, zijn we met de motoren de bergen in getrokken. Dat was al met al nog een flinke tocht over de kronkelende rotspaden. Na pittige klim stonden we ineens in de sneeuw en ver boven de boomgrens. Het laatste stukje naar boven werd zelfs verhinderd door een hardnekkige stuk sneeuw over het pad, wat zelfs met de stevige temperaturen, weigerde te smelten. Voor de komende nacht hebben we onze tenten op een Italiaanse camping opgezet.

IMG-20210619-WA0003IMG-20210619-WA0001IMG_20210619_100915950IMG_20210619_101046017_HDR

1. Yvonne:
    19 juni 2021
    Heel veel rij plezier weer gewenst mannen, in het mooie Italië. 💋
  2. Anita:
    Prachtige foto’s wederom! Heel veel plezier in Italië 🏍🏍
  3. W.E. De Wit:
    19 juni 2021
    Dit belooft een prachtige reis te worden!
    Veel plezier!!!
  4. Pieter de Roos:
    Wauw, sneeuw/ijs. Prachtig mannen
  5. Bart:
    20 juni 2021
    Veel plezier en maak er een mooie tocht van. Wij wachten weer met smart op mooie verhalen en foto’s 👍👍