Dag 2

16 juni 2018 - Karlsborg S, Zweden

Weer heel wat beleeft vandaag.

Na het inpakken zijn we vandaag begonnen aan de TET, geweldige bospaden gereden van mul zand grevel en onverharde wegen met mooie hoogte verschillen

Om een uur of 16:00 naar een dorp om wat boodschapjes te halen en daar begon de ellende.

De accu van erwin’s motor word niet meer geladen dus op het parkeerterrein bij de supermarkt de budyseat eraf en kijken wat er aan de hand is.

Terwijl wij aan het sleutelen waren kwam er een reus van een Zweed naar ons toe en vroeg hij of hij ergens mee kon helpen.

Het probleem uitgelegd en hij bood aan om mee te rijden naar zijn garage maar hij moest eerst zijn auto thuisbrengen en kwam later op motor terug om ons op te halen.

Hij nam ons mee naar een verlaten industrieterrein waar hij met zijn vrienden een prachtige motorgarage had waar ze dragracers aan het bouwen waren.

Een echte mancave met dikke motoren, V8 motoren prachtig plekje.

Eerst hebben we hier een rondleiding gehad van de mannen.

Na wat meten zijn we erachter gekomen dat de spanningsregelaar defect is en deze nu niet te reparen is  dus Erwin zal zijn motor vanaf nu moeten aantrappen.

Na het uitwisselen van de telefoonnummers, we mochten hem altijd bellen bij verdere problemen, zijn we doorgereden naar karlslund.

Hier een mooi plekje gezocht aan het meer en ons kamp opgezet.

Groeten uit een prachtig en warm Zweden.

1. Jolanda:
    16 juni 2018
    Ojee.... zo wel weer genoeg pech gehad... Fijn dat er dan mensen zijn die zo hulpvaardig zijn! Succes and enjoy!!👍🏻
  2. Shamyla:
    16 juni 2018
    Wat een geweldig verhaal (op de pech na dan)! Een ding is zeker jullie komen met genoeg mooie verhalen thuis!!
  3. Mem .:
    16 juni 2018
    Wat weer een verhaal .maar ook een
    belevenis .had ook niet anders verwacht .
  4. J. m.:
    16 juni 2018
    Gek he dat nu de techniek, die al zolang heeft gewerkt, het aflaat weten. Wat een belevenis in de mancave. Mooi om de foto's te zien. Suc6 verder.
  5. Bart:
    16 juni 2018
    Geweldig verhaal wat een belevenis👍👍
  6. Lieuwe:
    16 juni 2018
    moai dat jim teminste wer fjierder kinne. Succes en net te gek
  7. Yvonne:
    Fijne vaderdag mannen. Maar even extra genieten vandaag 😘
  8. W.E. De Wit:
    Weer een mooi verhaal!!!
    Jullie vaderdag wordt vast de beste: op je motor door Zweden , geweldig!
  9. Richard:
    17 juni 2018
    Waarom is het altijd Erwin's motor? 😁 Veel plezier.