Dag 8 en 9

23 juni 2018 - Nimtofte, Denemarken

Laatste dag in schandinavie, vanmorgen alles ingepakt voor de laatste off road route naar Oslo waar we met stena line weer overvaren naar Denemarken.

De route terug vanuit Zweden hadden we onverhard in de TomTom gezet, nou dat hebben we geweten steil omhoog en weer naar beneden door rivierbeddingen maw geweldig mooie rit.

Aangekomen in Oslo, wat een drukte, eerst even de ferryhaven opgezocht daarna de stad even in om een bakje koffie.

De koffie was niet te drinken gelukkig koste het maar 5,50 euro per kopje.😬

Daarna even gegeten en de ferry opgezocht  19:30 stonden we aan boord en vertrokken we richting Denemarken.

Dag 9

Om 6:30 werden we gewekt om ons klaar te maken voor vertrek van de ferry.

Dit ging allemaal voorspoedig zo zijn we vertrokken richting Grenaa waar de auto met kar voor ons klaar staat.

Wij zijn weer onderweg naar Nederland terug naar ons gezin.

Wij hebben met veel plezier dit reisverslag gemaakt en hoop dat dat jullie er allemaal van genoten hebben.

Tot het volgende avontuur......